zaterdag 1 november 2014

#Dankbaar

Een bijzondere, soms best lastige -met verdrietige momenten- maar ook zeker een mooie week ligt weer achter me.

Veel gewerkt, unieke gesprekken gevoerd, frapante e-mails gelezen, uitzonderlijke momenten beleefd...en zo stroomde we als vanzelf door in de maand november.

En hoe!

Ik geloof dat we een record hebben verbroken vandaag; in ieder geval qua temperatuur...

Intussen ben ik vanochtend naar mijn kapper geweest, heeft mijn lief in diezelfde tijd niet alleen de tot over zijn oren verliefde 'leasepuber', maar ook het lieftallige 'schepseltje', waar die liefde (en alle aandacht) naar toegaat, opgehaald en hebben we heel gezellig en lekker geluncht ergens bij Uddel, met natuurlijk daarna de nodige beweging rond het Uddelermeer... (lees, wij wandelen en op zoek naar de meest extreme paddestoelen (ik dus) en zij gewoon lekker ergens chillen in het gras :-)).

Thuisgekomen was het buiten nog dusdanig aangenaam dat een drankje in de zon ons wel een goed idee leek... en zo kon het giebelende 'stel' ondertussen zelf hun bedden opmaken. Leek mij in ieder geval een topdeal. 

Tja, een maand kan slechter beginnen, denk ik dan maar zo.

Het hele weekend nog voor ons, de weersverwachtingen prachtig, wat wil een mens nog meer? Ach, laat ik het daar, voor nu, maar even bij laten. 

'Niet alles wat kan, moet...' toch? of zoiets... en al helemaal niet als ik me bedenk dat we na dit weekend ook gewoon nog even lekker tijd voor onszelf hebben. Met andere woorden: #gezegend #dankbaar, toch wel een soort van echt! 


10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Een prima begin van de nieuwe maand.
Zulke dagen moeten we koesteren, samen met alles en ieder om ons heen.
Fijn weekend meis.

Helena zei

Doe ik ook zeker Marjolijn, jij ook een fijn weekend x

Merel zei

Het was bijna zomer zo mooi
En naar de kapper zeg je .. Vandaag ? Maar dan denk ik ineens dat het bij jullie vandaag waarschijnlijk geen betaalde feestdag is

Helena zei

:-) Nee Merel, 1 november is bij ons geen nationale feestdag inderdaad, maar was zeker ook net wel een mooie zomerdag :-)

Anoniem zei

Ik geniet heerlijk met je mee.
Fijne zondag nog! Knuf

Helena zei

Groot gelijk Patty, dan weet ik dat jij het ook naar je zin hebt :-)

klaproos zei

blijf je zegeningen maar tellen, dat lijkt me wel het beste:-)

xxx

Helena zei

Ik tel gewoon door Dien :-) xx

Mrs. T. zei

Heerlijk zeg. En mooi, verliefde mensen.

Wanda zei

Mooie foto's hoor! En ja, een verliefde leasepuber lijkt me me best wel leuk om om je heen te hebben...