zondag 2 maart 2014

Blijmakertjes #41

Zondag. Grappig, ik zie het nu een paar weken gebeuren. Volgens mij heb ik eindelijk het ritme van onze achterburen in de gaten. 
Zij, doordeweeks 'de pineut' (vroeg opstaan en de kinderen zo snel mogelijk in de kleren met een boterham in de mond). Hij, in het weekend 'het haasje' en zorgt voor -waarschijnlijk niet alleen het vlees snijden- open gordijnen en ramen.

Non-informatie, ik weet het, helemaal waar, maar blijkbaar doet hij het met zoveel zwoeng en zwier, dat het me vandaag wéér opvalt en ik het nu dan ook maar een keer benoem. Misschien volgende week ook maar gewoon eens in een andere stoel gaan zitten... of niet :-) 

Goh jongens, het was weer een heerlijke week, met heel veel nieuwe  #blijmakertjes *zie hier alle voorgaande* , gewoon omdat ik nu eenmaal liever het mooie zoek, dan het negatieve benoem, omdat dát vaak juist zo makkelijk is.

En tja, omdat je soms ook gewoon eens iets anders moet doen, heel simpel omdat het leuk is... want wat is er ook alweer mis met 'gewoon leuk'? Owh nee, daar zou ik het een andere keer over hebben...

Maar leuk was het deze week zeker met, het mooie weer, mijn verjaardag, de super verrassing van mijn lief (en ik heb al een boek uit :-)), relaxt en lekker uit eten, slingers en cadeautjes van mijn lieve collega's, kaartjes, smsjes, whappjes, berichtjes, onverwachts bezoekje aan de kinderboerderij vlakbij, nog meer tulpen (één van mijn lievelingsbloemen), eindelijk met z'n allen met de bus :-), dé beste hamburger ooit geproefd en niet te vergeten: het is LENTE... meteorologisch, dat dan weer wel, maar dat kan voor mij de pret echt niet bedrukken op de mooie ochtend...

Vandaag dus net even anders dan anders, maar weer eens wat fotootjes, omdat de blijmakertjes  van deze week eigenlijk veel meer zijn dan ik in een simpel logje kan vatten... 







10 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk die blijmakertjes 'net ff anders' door zo'n foto-overzicht. Ik wens je weer een mooie week met prachtige beelden en fijne herinneringen. Hartelijke groet!

Helena zei

Waar jij er al een aantal van had gezien Patty :-) hoewel sommigen weer net even anders :-)

Marjolijn. zei

Ook mooi zo alle blijmakertjes...!!
Goede start van de nieuwe week meis.

Helena zei

Dank je wel Marjolijn, jij ook :-)

Wanda zei

Heerlijke lenteachtige foto's! Enne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Helena zei

Dank je wel Wanda :-)

Yvette zei

van harte en dit heel veel keer herhaald

lief positie mens!

Helena zei

Dat is lief Yvette, dank je wel:-)

merel zei

dus het was je verjaardag, nog wat late verjaardagswensjes
en op naar de volgende blijmakertjes

Helena zei

Dank je wel Merel :-) en ik heb er al weer een paar binnen hoor #blijmakertjes