zaterdag 2 november 2013

Zaterdag


Zaterdag, en inmiddels zijn we alweer aan begin van de middag beland. Voor mijn gevoel nog maar weinig gedaan. Hoewel, als ik goed kijk, valt dat eigenlijk ook wel weer mee. Twee wassen gedraaid, eentje opgehangen, eentje droog gedraaid in de droger en de derde machine was draait weer. Je zou er draaierig van te worden.
Goh, terwijl ik dit schrijf bedenk ik me: 'waar zou je zijn zonder deze informatie over een, weer mooie herfstachtige zaterdag, ergens midden in het land...' :-).

Ik bedoel maar.



Intussen geniet ik
nog even van een kopje espresso, terwijl mijn Lief een poging doet mijn lekke band te plakken...waar ik gisteren mee geconfronteerd werd na een uurtje lekker sporten... terwijl je denkt lekker op tijd naar huis te kunnen fietsen... op tijd thuis op vrijdag... de hele avond nog voor je te hebben met een glaasje wijn en wat pelpinda's en je favoriete serie...

Ach, het werd een uurtje later. Zo maar gratis en voor niks nog 'lekker' drie kwartier langer sporten naar huis wandelen terwijl je niet je favoriete wandelschoenen aan hebt. Gelukkig was mijn sportmaatje ook zo sportief om mee te wandelen, was het windstil, droog en helemaal niet koud, dus mij hoor je verder niet... :-).


Zaterdag, en inmiddels vind ik het wel tijd om onze plannen ten uitvoer te gaan brengen. Lekker op de fiets naar het dorp, een paar kleine boodschapjes meepakken, lekker visje harinkje eten en aan het einde van de middag eens kijken of de familie net zo'n gezellige, mooie dag aan het beleven is :-).

Eerst maar even kijken hoe het met de lekke band mijn Lief is... en ach, anders komen we er ook wel :-).

 


5 opmerkingen:

Ben Licher zei

Heerlijk, ik ben de hele ochtend in bed blijven liggen, veel mail weggewerkt. nog 10 to go, maar ik zie wel wanneer ik dat doe :)

Yvette zei

nu ben ik toch wel benieuwd naar je favoriete tv serie....

knuffels

Marjolijn. zei

Wat ben je toch een bofferd hé, met een lief die je bandje plakt.

Geniet maar lekker van het weekend en de onstuimige dag van morgen.

Wanda zei

Ach, een beetje relaxen op de zaterdagochtend is natuurlijk ook weleens lekker!

Helena zei

Echt weekend dus Ben :-)
Homeland Yvette :-)
Ik ben zeker een bofferd haha, maar hij ook hoor Marjolijn :-))
Is heerlijk Wanda, daarvoor hebben we weekend toch?