dinsdag 18 juni 2013

Lenteavond

Wat is het verrukkelijke buiten.
Een zwoele lenteavond, hoewel 'mijn meneer' het geloof ik meer een 'zomeravond' vindt, maar die begint voor mij toch echt pas op 21 juni :-).
En dus blijf ik nog even lekker 'hangen' in de lente.

Ik voel me ook wel een beetje 'hangerig'. Eigenlijk zou ik ook gewoon naar bed moeten. Niets ernstig overigens hoor. Gewoon een beetje moe van de warmte (en een pijnlijke, dikke knie door een botsing met een attractiekarretje in Walibi afgelopen zondag).
Vanmiddag uiteraard gewoon lekker gewandeld tussen de middag, maar met 31 graden voelt dat toch net even anders dan anders.

Ik had ook eigenlijk afgesproken met mijn sportmaatje om i.p.v. woensdagavond bij 34 graden en geen airco gaan sporten, vanavond te gaan fietsen.
Tja, ach, wat zal ik zeggen? Niets veranderlijker dan het weer en dus niets veranderlijker dan een mens c.q. ik (en zij) in dit geval :-).
 Beiden te moe en uitgeblust, is het vanavond dus gewoon lekker buiten in de tuin geworden. En ik moet zeggen: ook fijn!

Intussen schemert het, heb ik 3 van de 6 dialogen geschreven voor mijn huiswerk, is 'mijn meneer' uitgeklust en bijzonder tevreden met het resultaat van de mahonie beits op de schuurmuur en beginnen mijn oogleden lichtelijk zwaar te voelen. Ik zou dus echt gewoon naar bed moeten gaan. Maar ja, het is nog zo lekker buiten en zo gezellig met een citronella kaarsje op tafel...
Morgen zijn we lekker alle twee vrij. En al gaat de wekker gewoon op 'vroeg', omdat we nog wat afspraken hebben, te beginnen met eentje om half 9, verheug ik me nu al enorm op het 'tussen-de- afspraken-door-moment'.
Vanaf morgen zijn ze er nl. weer; één van onze favorieten! En dus kun je ons morgen rond de klok van 10.30 uur vinden bij onze favoriete visboer, en zullen vanaf dat moment weer met enige regelmaat een echte Hollandse Nieuwe  happen :-)

Slaap lekker!

3 opmerkingen:

klaproos zei

lekker:-)

ik ga mee happen:-)

past dat wel in het lijnprogramma?

Marjolijn. zei

Geniet maar lekker van je vrije dag, niet te veel sjouwen hé.
Vanavond volgt er nog een zwoele avond.
Smakelijk straks.

Helena zei

Helemaal Dien :-) Vette vis mag altijd (daarbij omslaat
mijn 'lijn'programma gewoon de schijf van 5, alleen net een beetje minder...werkt altijd :-))
Dank je wel Marjolijn, gaat helemaal lukken.