woensdag 20 maart 2013

ww

ach ja, waarom zou je afwijken 
als het niet nodig is .... 


11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, nog echt tijd voor al dat spul, hier ook.
Sterkte.
Fijne dag vandaag, en hou het lekker warm.

klaproos zei

hatsjie:-)

ik ben er nog steeds vrij van gebleven :-)

beterschap gewenst hé.
xxx

Helena zei

Niet te filmen toch Marjolijn, het blijft aan de gang, maar goed, we gaan de lente in :-)
Gelukkig Klapper, het is ook geen ramp hoor, maar meer vervelend (en een beetje weinig lucht :-))

♥Inge♥ zei

Oh ik ga gauw afkloppen, maar op Joost na hier nog niemand verkouden en ziek geweest!!! Moet er ook niet aan denken, blehhh!! Fijne dag meis!

Helena zei

Dank je wel Inge; jij ook :-)

The Empress zei

Je hebt genoeg in huis, maar het blijft maar kwakkelen he. Ik hoor ook veel mensen erover. Ik gelukkig niet en ik hoop dat het mij overslaat.

Helena zei

NIet allemaal hoor Empress :-) maar is het idd kwakkelen (gaat wel weer over voor je een jongetje wordt, zou mijn lieve moeder zeggen :-))

merel zei

veel middeltjes voor de keel en verkoudheid zie ik, met dat weer ook ...

Aritha Vermeulen zei

O, oh ...
Veelzeggend plaatje!

Agnès zei

Ja dit komt me bekend voor vandaag... ik ben aan het hoesten edn proesten...Agnès

Wanda zei

Oeps... alsnog ziek geworden dus? Ik ben zowat aan de 2e ronde toe, opnieuw snotterig maar gelukkig zijn de tranende ogen weer over...
Beterschap in ieder geval!