zaterdag 1 september 2012

Weekend :-) - update

.... zo maar een avond in september ....

het was een stukje fietsen,
maar dan heb je ook wat :-)


.... zo maar ergens in de openlucht ....


.... een hapje en een drankje, 
en dat allemaal voor het goede doel ....

Esther Van Hees Quartet
loepzuiver, lief (waarschijnlijk ook door haar Vlaamse accent :-)) 
heerlijk sfeertje, 
picture: terrasje, nazomerzon, 
glaasje droge witte wijn 
en je hebt een heerlijke middag...
Remember The Saxes 
wat is het toch een mooi instrument 
en met z'n 'maten' vormde deze meneer 
een prima combi, 
picture: jaren 50, 60, bruin cafe, 
chesterfield stoel, sigaar en een goed glas whisky....
Giovanca 
Tja, deze dame, ik zal het proberen :-)
picture: Curaçao, Caraibisch, 
mambo beach, exotisch, tropical 
en het feestje kan beginnen; 
geweldig mens, Soulvolle songs en wat een band!
Wouter Hamel 
Artiest, internationale klasse 
en hoewel mij iets te klinisch, te (in)gestudeerd 
picture: Grand Cafe, 't Gooi, Society, Blaricum... 
helemaal niets mis mee, 
maar niet helemaal mijn 'ding'
... en als afsluiter was daar
dan eindelijk:
Gard du Nord
helaas vanwege 'niet helemaal goed ingeschat, 
uitloop, en maar vergunning tot 00.30 uur 
maar 45 minuten speeltijd...
Wat kan die meid (Dorona Alberti) zingen, 
wat een GE-WEL-DIGE band
 kippenvel.... 
Picture: op de banken
en de rest mogen jullie zelf invullen
of ga gewoon een keertje bij ze kijken! :-)
Wij hebben genoten!

6 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat beloofd wat..!
Veel plezier meis.

Gwennie zei

Vooral die laatste! GE-WEL-DIG!!

klaproos zei

heerlijk weekend voor de deur,
gezellig,
ik ben der ....

maak er wat moois van hé.

xxx

Helena zei

In 1 woord: GENOTEN! :-)

Gwennie zei

Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt! Zomaar, een zaterdagavond in september.... *zucht* ;-)

Marjolijn. zei

Dat kan ik me helemaal voorstellen.
Heerlijk toch....!!!