woensdag 25 januari 2012

WW


7 opmerkingen:

klaproos zei

ik geloof dat ik dit prentje niet vat:-)
maar mooi is het wel :-)

xxx

Helena zei

Woensdag=Wasdag Klapper :-)

Inge zei

Woensdag wasdag? Hihi...vroeger was dat toch gehaktdag? ;) Het plaatje is erg leuk, maar ben veel te blij een mijn machine hoor!
Fijne dag verder!

Jeroen zei

Hier wordt continu gewassen, niet alleen op woensdag. Ik dacht trouwens dat maandag wasdag is en woensdag gehaktdag, toch?

Anoniem zei

Vertel me: hoe krijg ik mijn was zo wit?

Ondanks de restvlekken in min was ben ik zo blij dat een wasmachine en droger heb! Moet niet denken aan het moeten bedienen van dat apparaat daar links op die foto!

Marjolijn. zei

Wat voor dag het ook geweest is, ik hoop dat je er van genoten hebt.
En de was toch nog droog geworden?
Het was wel erg nat gisteren namiddag....
Fijne dag vandaag.

Gwennie zei

Tegenwoordig is iedere dag wasdag bij mij.... *kreun*